RE: [Czuwaj] PANIKA, było: Poznań, Bydgoszcz

Z mistrz44 w poczta.onet.pl
Pią, 16 Mar 2007, 13:03:57 CET

.

Prawda jest, że druh Mirowski dobitnie powiedział, co myśli o takich
żartach.
Prawda jest również, że kiedy zszedlem z mównicy, kilka osób, m.in. o
ile dobrze pamiętam dh Bogdan Schutterly, przepraszało mnie za
zachowanie druha jeszcze_wtedy_nie_przewodniczacego.
Przepraszało to moze nie jest najwłasciwsze slowo, moze bardziej
usilowali wytlumaczyc jego zdecydowane wystapienie.

Model czarno-biały jest idealem, rzeczywistosć jest niestety szara.

hm. Adrian Łaskarzewski

Byłem na tym Zjeździe, pamiętam wystąpienie dh Mirowskiego.
I pamiętam mój wstrząs, że ktoś, kto mi być autorytetem,
Ktoś, przed kim wszyscy bili czołami zachował się tak... niestosownie
delikatnie mówiąc. Agresja, podniesiony ton- zupełnie nie były
adekwatne do sytuacji.
I pamiętam też moje zdumienie, gdy przypinano sznur przewodniczącego ZHP
Do cywilnej marynarki, ponieważ dh Mirowski, pomimo tego, że tak wiele
Miał do powiedzenia w sprawach harcerskich na zjeździe nie posiadał
żadnego nawet elementu mundurowego.
Byłem zdruzgotany tym wszystkim, na czele Związku człowiek bez poczucia
humoru, bez munduru, bez wyczucia sytuacji.
Późniejsze działania dh Mirowskiego, jego własna metamorfoza, którą
miałem
możliwość obserwować, jego "wejście" w rolę i sytuację sprawiły, że stał
się
dla mnie autorytetem w sprawach harcerskiej moralności.
W której to moralności z biegiem czasu nabrał łagodności i
wyrozumiałości jaką daje wiek, doświadczenie i wiedza. I dystans do
życia.

M44,4