[Czuwaj] CZUWAJ

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Sob, 17 Mar 2007, 16:45:15 CET

Nie uważacie, że 3(229) nr CZUWAJA czyta się jakoś znacznie lepiej niż poprzednie? może to dlatego, że minął mi już niesmak z powodu obcięcia połowy formatu przy tej samej cenie :-) O czym prenumeratorzy wykładając kasę nie mieli pojęcia.
Świetnie czyta się artykuł dh. Olka Senka, który znów wywołuje we mnie wewnętrzną dyskusję w temacie! Ryśka jest nieco krótszy, ale za to przesłanie tytułowe... Jakże szeroko można (i nalezy!) je rozumieć... Rysiek to mistrz konkretów. I choć czasem jakiś konkret warto opleść, żeby go lepiej sprzedać odbiorcom - on zawsze wali prosto z mostu! Za jego sprawa znów cieplej myśle o Kodeksie Instruktorskim.
Z radością zauważyłem, że jest oswiadczenie RCŻ. I z jeszcze wiekszą wstępniak Grzesia Całka, który wprawdzie innymi słowami, ale mówi to samo do czego ja wzywalem w Muzeum Harcerstwa po ostatniej zbiórce Ruchu.
Uważam, że świetnie napisał o misji druh Wojtek Konieczny. Ale ciągle zastanawiam się, czy rzeczywiście naszą misją winno być wychowywanie, czy jednak wspieranie w wychowaniu. Czy nie powinniśmy się pozbyć tego garbu masowej organizacji?
Nie umierałbym za Zawiszę w prawie. Ale uznaję argumenty dh. Jakuba Maciejewskiego! I jestem za Zawiszą!
Cieszę się, że gazeta podjęła temat lustracji. I z radościa witam wypowiedź mojego kolegi Krzyśka Parobczego znacznie mniej radykalne niż jeszcze na RN. Krzyś jest przeciw, ale w zasadzie trochę za :-) A dla Marka Skrzydlewskiego szacunek za podjęcie tematu.
Jak dobrze, że Kowlak już dziś niepokoi nas 1% w 2008! Bo RN już wczerwcu 2006 chciała znać strategię 1% na 2007 a jest marzec 2007 i ja dalej nic nie wiem o 1% w ZHP w tym roku.
W artukule Grzegorza o polityce kadrowej zabrakło mi troski o tegoroczne efekty osławionej kadencyjności. A może także problemu prób jej obchodzenia w hufcach.
Takiego CZUWAJA chętnie się czyta! Przyznaję, że opuściłem Judo a Ruch Rozwijający poleciłem żonie, podharcmistrzyni i nauczyciecielce klas 0-3, opiekunce zuchów. Ale wstałem w nocy, by dokończyć artykuły dh. Balona i dh. Skrukwy. Nawet Anitę z rozpędu poczytałem :-)

Przy okazji nie sposób nie zauważyć pierwszego numeru gazety zlotowej. Nie sadzicie, że jest całkiem przyjemny? Mi się podobał. Brawa dla redakcji. Coś tam piszą o "Drużynowym". Czyżby tak miało sie nazywać nowe pismo GK? mam nadzieję, że jak wyjdzie to nie wyprze CZUWAJA tylko poszerzy nam krąg harcerskich wydawnictw.
SW

1% podatku dla ZHP przekaż na konto nr 31 9527 0007 0000 5122 2000 0001
NIC NIE TRACISZ!
Jeśli masz zwrot Urząd Skarbowy zwróci Ci o 1% WIĘCEJ!.
Jeśli masz dopłatę zapłacisz o 1% MNIEJ!