[Czuwaj] CZUWAJ

Andrzej Rolewicz harc38 w op.pl
Nie, 18 Mar 2007, 09:52:26 CET

Użytkownik Sławomir Waś <slawek w wasie.pl> napisał:
>Świetnie czyta się artykuł dh. Olka Senka, który znów wywołuje we mnie wewnętrzną dyskusję w temacie!

też przeczytałem artykuł Olka (ponieważ jest dostępny w internecie).
Refleksja: gdyby wizje i marzenia Olka się spełniły, problemem dla
"nowego" ZHP nie byliby ci, co odejdą, ale ci, którzy zostaną. Nie zmieniając postawy.
Odejdzie niewielu. Takich, którzy nie popierają nakazu abstynencji, ale...
są uczciwi.
Wielu zostanie i popijać nadal będzie. I ucierpi wizerunek ZHP,
która dla mnie stanie się organizacją hipokrytów.
I jak będziesz z nimi walczył, Olku ???
A trzeba będzie walczyć, bo łamana byłaby nie tylko zasada abstynencji, ale też uczciwości.
Andrzej