Re: [Czuwaj] Konferencje w Stołecznej.

Paweł "YETI" Lach yeti2ky w poczta.fm
Pon, 19 Mar 2007, 17:26:49 CET

----- Original Message -----
From: "Pawel Dobosz" <pawel... w interia.pl>
>No i kolejna konferencja za nami.

>Przebieg dyskusji i wyniki głosowań nad stanowiskiem chorągwianym nie
>były
>specjalnie zaskakujące. Przynajmniej dla osób, które interesują się
>tematem. Dokładne wyniki ktoś pewnie wkrótce puści na listę.

W ramach Części dotyczącej Prawa Harcerskiego odbyły się na konferencji
następujące głosowania (przedstawiam wraz z wynikami):

- "Czy pożądane wartości są dobrze odzwierciedlone w obecnie
obowiązującym Prawie Harcerskim ?"
Za 19 osób; Przeciw 35 osób; wstrzymała się 1 osoba

- "Czy należy poczynić zmiany w niektórych punktach aktualnego P.H ?"
Za 30 osób; Przeciw 15 osób; wstrzymało się 7 osób

- "Czy należy stworzyć nowe P. H. ?"
Za 1 osoba; Przeciw 51 osób; wstrzymały się  3 osoby

- "Czy należy pozostawić P. H. w niezmienionym kształcie?"
Za 17 osób; Przeciw 33 osób; wstrzymało się 6 osób

Z powodów potężnych rozbieżności w poglądach na temat tego jakie punkty
powinny być zmienione oraz jak powinny brzmieć i niemożliwości
wypracowania tego w tak krótkim czasie. A także z powodu tego że
uczestnicy Konferencji nie chcieli pozostawić tego Zjazdowi bez
możliwości dyskusji nad proponowanymi zmianami głosowaliśmy punkt:

-"Czy jestem za zmianą Prawa harcerskiego na tym Zjeździe?"
Za 3 osoby; Przeciw 46 osób; wstrzymało się 6 osób

Głosowania dotyczące komentarza do P.H.
- "Czy jest potrzebny komentarz do Prawa Harcerskiego ?"
Za 50 osób; Przeciw 1 osoba; wstrzymały się 3 osoby

- "Czy do aktualnego P. H. wystarczy komentarz dh. S. Mirowskiego ?"
Za 23 osoby; Przeciw 17 osób; wstrzymało się 14 osób

Przy głosowaniu nt. Postaw Instruktorskich Chorągiew przyjęła stanowisko
że postawy instruktorskie powinny być określone zarówno w P. H. jak i
Zobowiązaniu Instruktorskim.

To czego nie zanotowałem dokładnie czyli np. kwestii tworzenia kodeksu
lub komentarzy dla instruktorów oraz Stanowiska w sprawie Przyrzeczenia
nie wpisywałem żeby przypadkiem nie przekrącić.

pozdrawiam

phm. Paweł "YETI" Lach HR
Komendant 299 Szczepu DHiW
Hufiec Piaseczno