[Czuwaj] Re: I znowu wracamy....

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Śro, 21 Mar 2007, 12:15:27 CET

na co AR napisał:

> A co zrobić z osobami, które - przede wszystkim - czują się
> kontunuatorami idei Baden-Powella ?
> Powiem Ci szczerze - Sokół, Eleusis i Zarzewie nie są mi zbyt bliskie
> ideologicznie.
> W przeciwieństwie do twórcy skautingu. A ZHP jest - przede wszystkim -
> ruchem skautowym.
> Czy może nie ?

:)No właśnie jest ruchem skautowym...
i dlatego zgodnie ze słowami Bi-Pi nie palimy i nie pijemy bo nie jesteśmy
idiotami.
A, że charaktery mamy ciut jakby słabsze (o czym swiadczy np długośc tej
dysputy), na tyle słabe że odmówienie sobie piwka czy winka stanowi
problem dla instruktora harcerskiego, to mamy wpisany wprost zakaz, aby
nie było kombinacji alpejskich w tym temacie...

Janusz Sikorski