[Czuwaj] RE: CZUWAJ organizacja/ruch

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Pon, 19 Mar 2007, 13:03:06 CET

Dużo ciężej mi Michale przychodzi myśl, że ludzie , którzy  palcami i pazurami obstają za 10 punktem Prawa Harcerskiego, jednocześnie są za dwoma rotami Przyrzeczenia. Bo jeśli już rozmawiamy o tradycji i pryncypiach - to może w tą stronę skierujmy swą uwagę?

Niestety musiałem koło godziny 14.00 opuścić konferencję, dlatego swoje uwagi prześlę gdy ukażą się na stronie chorągwianej jej postanowienia.

--
s00hy
Hufiec Warszawa Praga Północ