[Czuwaj] fundusz Grażyńskiego

Piotr Kowalski szare.szeregi w wp.pl
Śro, 21 Mar 2007, 21:12:31 CET

§ 6

Z 20% z wpłat przeznaczonych na ZHP utworzony zostanie Fundusz Małych
Grantów

im. M. Grażyńskiego. Regulamin Funduszu na 2007 r. zostanie ogłoszony do

30 kwietnia 2007 r. Decyzję o rozdysponowaniu pozostałych środków
podejmie GK ZHP.

To jest artykuł z uchwały GK ZHP nr 67 z 20 stycznia 2007 roku. W tym
roku GK zdecydowała się zmniejszyć fundusz im. Grażyńskiego. Ciekawe czy
ktoś z czytelników listy wie dlaczego. Tomku? Sławku? Tomku - kierowniku
WPŚ? A przecież na ostatniej Radzie Naczelnej skarbnik i szef WPŚ
mówili, że Fundusz Małych Grantów się rozwija. A tu taka niespodzianka...

Kowlak

PS. Wiem, wiem, że tamat nie taki wzniosły jak Prawo ale pewnie dla
wielu drużyn dość ważny.