Re: [Czuwaj] o podziałach w ZHP (religia)

Lipinska Katarzyna lipinskakatarzyna w o2.pl
Sob, 24 Mar 2007, 13:25:04 CET

> A czemu "rozdwojenie"? Czemu kazdy niewierzący wskazuje ten punkt i
> krzyczy "zmienić Przyrzeczenie"? Przeiceż można to traktować RAZEM. Ale to
> nie na ręke wojującym ateistom i wojującym tu-mi-wisistom.
>
> DJD

Nie, rozumiem!!!! To trochę tak jakbyś uważał, że owszem niewierzący mogą
być w ZHP, ale, po co mówić o tym głośno, i oficjalnie się do tego
przyznawać, wprowadzając druga rotę przyrzeczenia. Problem wiary nie może
być rozpatrywany kategoriami, czy komuś jest coś na rękę, czy też nie. To
kwestia przekonań. I każdy inteligentny człowiek, zdaje sobie na pewno
sprawę, że gdy ateista przysięga służyć bogu, to jest to po prostu
hipokryzja. My ateiści nie jesteśmy hipokrytami, dlatego chcemy zmian.Twoja
wypowiedź zabrzmiała pogardliwie w stosunku do ateistów (wyprowadź mnie z
błędu jeśli, źle odebrałam twoje słowa)

Pozdro
Kasia