Re: [Czuwaj] o podziałach w ZHP (religia)

Sob, 24 Mar 2007, 15:52:09 CET

----- Original Message -----
From: "Aleksandra Kozubska" <kozubska w harcerstwo.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Saturday, 24 March 2007 15:30
Subject: Re: [Czuwaj] o podziałach w ZHP (religia)

> Jakże czysta wychowawczo sytuacja wreszcie będzie, jeśli Zjazd
> jednoznacznie wypowie się na ten temat i to zapisze! Bo teraz zależnie od
> tego na jakiego instruktora się trafi, możne się dowiedzieć różnych
> rzeczy. To nie sprzyja spójności wizerunku organizcji, że tak podstawowe
> kwestie są niejednoznaczne.

Skoro rzeczywiście to robi aż takie problemy, to ja się nie upieram, moze
być zapisane nawet w co drugim zdaniu. Dla mnie mozemy tez kilka z zapisów
zasad WOSMU wpisać wprost do Statutu, jesli by miało zwiekszyć to ich
przestrzeganie. IMHO to ważniejsze niż zapis w statucie podziału wiekowego
wychowanków na zucholi, harcowników, strasznych harcowników i włoczykijów
(czy jakoś tak).

Po prostu nie uważam, ze Statut musi zawierać WSZYTSKO. Ale jesli jest to
potrzebne, to jak dla mnie może być nawet wielkości KKK (tego niebieskiego).

DJD