Re: [Czuwaj] o podziałach w ZHP (religia)

Sob, 24 Mar 2007, 16:16:17 CET

----- Original Message -----
From: "Aleksandra Kozubska" <kozubska w harcerstwo.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Saturday, 24 March 2007 16:04
Subject: Re: [Czuwaj] o podziałach w ZHP (religia)

Dla mnie jest rzeczą jednoznaczną, kogo chcemy wychować, jako organizacja
RUCHU SKAUTOWEGO.

Ale skoro tu chcesz robić zmiany, to proponuję wyrzucic ze Statutu te słowa
o BiPi, i najlepiej tez opuścić WOSM. Wszak nie chcemy być HIPOKRYTAMI, czyż
nie? A na razie to - jak widze - co najmniej połowa ZHP żyje w kłamstwie,
twierdząc, że realizuje wychowawczą myśl BiPi.

DJD