Re: [Czuwaj] o podziałach w ZHP (religia)

Aleksandra Kozubska kozubska w harcerstwo.net
Sob, 24 Mar 2007, 17:39:17 CET

----- Original Message -----
From: "Dominik Jan Domin" <djdomin w biol.uni.torun.pl>
> Dla mnie jest rzeczą jednoznaczną, kogo chcemy wychować, jako organizacja
> RUCHU SKAUTOWEGO.
I rozumiem, że nie jest dla Ciebie problemem to, że dla innych nie jest to
jednoznaczne, albo co gorsza jest jednoznaczne ale zupełnie inaczej? Nie
przeszkadza Ci, że instruktorzy w naszej organizacji mają rozbieżne kwestie
co do tego? To nie jest problem? Lepiej zostawić tak, jak jest teraz?

A może masz inny lepszy sposób, na to by WOJUJĄCY ATEIŚCI i WOJUJĄCY
TU-MI-WISIŚCI uznali, że ta organizacja nie jest dla nich (bo rozumiem, że
dobrze by było, żeby to uznali?)? Chętnie poznam inne rozwiązania.

phm. Aleksandra Kozubska
8 WKA "Ósemka Żoliborska"