Re: [Czuwaj] o podziałach w ZHP (religia)

Sob, 24 Mar 2007, 18:06:38 CET

----- Original Message -----
From: "Aleksandra Kozubska" <kozubska w harcerstwo.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Saturday, 24 March 2007 17:39
Subject: Re: [Czuwaj] o podziałach w ZHP (religia)

To jest problem. Jedną z dóg ma być zjazd programowy, kóry ma sie
wypowiedziec na temat róznych kwestii.

> A może masz inny lepszy sposób, na to by WOJUJĄCY ATEIŚCI i WOJUJĄCY
> TU-MI-WISIŚCI uznali, że ta organizacja nie jest dla nich (bo rozumiem, że
> dobrze by było, żeby to uznali?)? Chętnie poznam inne rozwiązania.

Lepszy? Nie wiem. Ale czy ten jest dobry? Na moje nie.

Jesli do tej pory WOJUJĄCY ATEIŚCI i WOJUJĄCY TU-MI-WISIŚCI mają w d...
tekst Przyrzeczenia, założenie Służby Bogu - to co zmieni zapisanie tego w
10 innych miejscach w Statucie? Ja nie wierzę w moc sprawczą kolejnych
ustaw, uchwał i rozporządzeń.

Moze jeszcze zadekretujmy, ze każdy instruktor jest Alfą i Omegą i w ogóle
będzie cacy i wspaniale.

Co mozna zrobić? Hm...

1. Wychowywać?

2. Wydawawać poradniki?

3. Zadekretiowac to w regulaminie, statucie i instrukcji.

4. A moze zrobić zlot druzyn obronnych na Konopnickiej i siłą przejąc władze
w ZHP?

Optuję za 1. i 2. Wg mnie 3. jest absolutnie nieskuteczne, a 4. skuteczne,
ale niedopuszczalne w demokracji.

DJD