Re: [Czuwaj] o podziałach w ZHP (religia)

Aleksandra Kozubska kozubska w harcerstwo.net
Sob, 24 Mar 2007, 18:26:40 CET

Osoby niewierzące w ZHP słyszą obecnie bełkot. Zależnie od tego, kogo
zapytają, dowiadują się, że są przyjmowani z otwartymi ramionami albo że
mają spadać. Albo, tak jak to zdecydowała konferencja choragwi Stołecznej,
że się organizacja zastanowi co z nimi zrobić, bo jeszcze nie wie.

Gdy stanowisko ZHP było jasne to sądzę, że spora część niewierzących (a na
pewno wszyscy znani mi) odeszła by z organizacji.

Zapewne podasz argument, że Ty nie znasz takich, którzy by odeszli. To się
rożnimy.
Ja bym zaryzykowała sprawdzenie, ile odejdzie. W najgorszej sytuacji (z
Twojego punktu widzenia) nic sie nie zmieni, bo wszyscy zostaną. Ale chyba
nie może być gorzej niż teraz, co?

phm. Aleksandra Kozubska
8 WKA "Ósemka Żoliborska"