Re: [Czuwaj] o podziałach w ZHP (religia) podsumowanie i wnioski

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 28 Mar 2007, 22:37:13 CEST

28-03-07, Piotr Kowalski <szare.szeregi w wp.pl> napisał(a):

> Ja się do ZHR nie wybieram. Gdyby ZHP postanowiło wystąpić/zostało
> wyrzucone z WOSM, WAGGGS chciałbym szybko znaleźć się w skautowej
> organizacji w Polsce i miałbym nadzieję, że ta organizacja zostanie
> przyjęta do WOSM/WAGGGS.

Rany, czy na prawdę nie widać, że ZHR nie zostanie przyjęte do WOSM, a już
na pewno do WAGGGS? :)
Ja myślałem, że to oczywiste. Jeszcze kiedyś, ale teraz, przy tej linii
którą ma?