Re: [Czuwaj] o podziałach w ZHP (religia)podsumowanie i wnioski

Czw, 29 Mar 2007, 12:50:29 CEST

----- Original Message -----
From: "Piotr Kowalski" <szare.szeregi w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, 28 March 2007 22:29
Subject: Re: [Czuwaj] o podziałach w ZHP (religia)podsumowanie i wnioski

Andrzej Rolewicz napisał(a):
> Jeżeli większość kadry (czego nie wykluczam) opowie
> się za dwiema rotami, to - no cóż ZHP występuje z WOSM, a skauci
> przechodzą do ZHR, które wstępuje do WOSM. Może bolesne, ale tak
> jest uczciwie i demokratycznie.
>
> Czy się mylę ?
> Andrzej/Człuchów
Ja się do ZHR nie wybieram. Gdyby ZHP postanowiło wystąpić/zostało
wyrzucone z WOSM, WAGGGS chciałbym szybko znaleźć się w skautowej
organizacji w Polsce i miałbym nadzieję, że ta organizacja zostanie
przyjęta do WOSM/WAGGGS.

Aż dziwne, ale w 100% popieram. Dla mnie ZHR jest mocno harcerski, ale
równiez jakoś mało scoutowy. Amen.

DJD