[Czuwaj] Re: do ZHR ?

majcin w autograf.pl majcin w autograf.pl
Pią, 30 Mar 2007, 15:02:17 CEST

Użytkownik Dominik Jan Domin <djdomin w biol.uni.torun.pl> napisał:
> [...]
Dominik! Na prawdę nie ma znaczenia kto ten tekst napisał i jak został przeredagowany. Wydawca potrzebowała tekstu o właśnie takiej treści jaka znalazła się w gazecie.
Jakby laik w kwestiach harcerskich przejrzał dyskusję na ten temat z forum ZHP. albo nawet z tej listy, to zrumiałby mniejwięcej tyle co w tym artykule, i taka właśnie informację dla prasy wysmażył.

Marcin Wojtczak