[Czuwaj] Re: do ZHR ?

Pią, 30 Mar 2007, 15:44:18 CEST

----- Original Message -----
From: <majcin w autograf.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, 30 March 2007 15:02
Subject: Re: Re: [Czuwaj] Re: do ZHR ?

> Dominik! Na prawdę nie ma znaczenia kto ten tekst napisał i jak został
> przeredagowany. Wydawca potrzebowała tekstu o właśnie takiej treści jaka
> znalazła się w gazecie.
> Jakby laik w kwestiach harcerskich przejrzał dyskusję na ten temat z forum
> ZHP. albo nawet z tej listy, to zrumiałby mniejwięcej tyle co w tym
> artykule, i taka właśnie informację dla prasy wysmażył.

Wiesz, zastanawiam się, czy aby napewno "laik". Bo ten tekst, dyskusyjny,
ale prawdziwy. Nie jest to tekst "promocyjny" - tym niech się zajmie GK.
Jest to przegląd postaw, całkiem łagodny dla ZHP.

A ja się tylko odniosłem do zdania autora, ze redakcja moze zrobić z jego
sówami, co ma ochotę i podpisac to jego nazwiskiem.

DJD