[Czuwaj] Re: do ZHR ?

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Pią, 30 Mar 2007, 17:33:14 CEST

Niestety jest tak jak przypuszczałem. ten artykuł ukazał sie dzis w Gazecie
Wrocławskiej-Słowo Polskie. To oznacza, że pójdzie we wszystkich gazetach
koncernu.
Staram sie przyjąć tłumaczenie F.S., jednak naprzyszłośc doradzałbym dużo
wiekszą dawke ostrożności!
Ps.
A swoja drogą - jakby mi kots znaczaco zmienił artykuł....
SW