[Czuwaj] Re: do ZHR ?

Pawel Dobosz pawel.dobosz w interia.pl
Czw, 29 Mar 2007, 15:43:49 CEST

Sławomir Waś napisał(a):

> Filip Springer... Czy to nie nasz wędrownik?
> Ma u mnie 100 punktów za kretyński tytuł!
> Nawet tysiąc!!!
> Mając w organizacji takich speców od wizerunku możemy sie tylko cieszyć i
>
> gratulować...
> SW
> SW

Jeżeli to "nasz wędrownik" to artykuł może być:
1. balonem próbnym (ciekawe co powie społeczeństwo?)
2. prowokacją (niech społeczeństwo coś powie!)
3. zwykłym dziennikarstwem

Nie znam autora osobiście, więc nie wiem, co chciał osiągnąć.
Podejrzewam, że chodziło o 3., a częściowo także o 1.

Paweł

Nieograniczona pojemnosc skrzynki email
>>> http://link.interia.pl/f19e6