[Czuwaj] zastrzeżenie Krzyża Harcerskiego

Aleksandra Kozubska kozubska w harcerstwo.net
Sob, 31 Mar 2007, 10:55:43 CEST

----- Original Message -----
From: "Marabut" <marabut w inetia.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
[...]
4. Federacja nie powstała, bo faktycznie trochę (my - ZHR) nie chcieliśmy.
Można to oceniać róznie i powody były różne. Nie mniej w świetle problemów z
zastrzeżeniem Krzyża Harcerskiego - fakt ten nie powinien dziwić. [...]

Temat jakoś umknął, a mnie bardzo dziwi, że sprawa dalej nie jest
wyjaśniona.
Wydawało mi się, że coś się rudzyło już w tej sprawie. Czy ktoś może mnie
oświecić,
czemu nadal nie ma jasności w tej sprawie? Co się stało po 24 stycznia?

phm. Aleksandra Kozubska
8 WKA "Ósemka Żoliborska"