[Czuwaj] a na Święcie Flagi w Belwederze...

Piotr Kowalski szare.szeregi w wp.pl
Śro, 2 Maj 2007, 14:51:13 CEST

Jaroslaw Bloniarz Warszawa,,, 1303 napisał(a):
> Witam,
> Chciałem zauwazyć, że ZHR nie mógł nikogo zaprosic na Dzień Flagi do
> Belwederu bo nie my jestesmy jego organizatorami. Jedynie w nim
> uczestniczymy.
> Wszystkich Was pozdrawiam,
> Jarek

Oczywiście, że nie może bo nie jest organizatorem. Ale mógłby w ramach
wspominanego np. w liście otwartym RN ZHR braterstwa przypomnieć
organizatorom, że nie jest jedyną organizacją harcerską w Polsce. Ciekaw
jestem czy przedstawiciele ZHR to zrobili. Wiesz może Jarku??

A my w Łodzi Święto Flagi obeszliśmy tak :)
http://www.uml.lodz.pl/index.php?menu2=2&zapytanie=2,01&poz=1&id=6379

Pozdrawiam

Kowlak