Re: [Czuwaj] a na Święcie Flagi w Belwederze...

Jaroslaw Bloniarz Warszawa,,, 1303 jbloniarz w zhr.pl
Śro, 2 Maj 2007, 14:58:36 CEST

Ja nie miałem zielonego pojęcia, że nie jestescie zaproszeni, bo było dla
mnie oczywiste, że ... byliscie.
Nie wymagajcie jednak ode nas zbyt wiele a przynajmniej nie wiecej niz od
siebie;)