ODP: [Czuwaj] Dzisiejszy "Dziennik"

Rafal Bednarczyk komendant w jamboree2007.zhp.pl
Pon, 14 Maj 2007, 14:09:52 CEST

Witam wszystkich,

Piotr Kowalski byl uprzejmy napisac:

> Wszystkim zwolennikom "harcerskiego ekumenizmu" z ZHP i tym,
> którzy widzą braci w innych organizacjach harcerskich (ze
> szczególnym uwzględnieniem ZHR) zapraszam do lektury
> dzisiejszego wydania Dziennika.
> Strony 1 i 16. Braterstwo aż miło popatrzeć.
mam nadzieje, ze nie masz udzialow w Dzienniku bo nie mogac
znalezc zareklamowanego przez Ciebie artykulu w internecie
zakupilem Dziennik i przeczytalem.

Przeczytalem i jakos nie widze powodow
do Twojej ironii - wskaz prosze w ktorym momencie
wypowiedzi Tomka Sulewskiego z Naczelnictwa ZHR,
czy tez Marcina Wojdata z SH naruszaja dobry obyczaj
braterstwa? Powiedzieli cos, Twoim zdaniem, nieprawdziwego?
Cos stawiajacego nas w innym swietle niz to co sami
zrobilismy?

Pracowales wszak w GK ZHP w czasie kiedy to sie dzialo
to moze poinformuje nas jak to bylo, jesli sugerujesz
ze bylo inaczej.

Jest to o tyle ciekawe, ze np. na ostatnim spotkaniu komisji
Rady Naczelnej ZHP na ktorym bylem w Sielpi tez uslyszalem
lansowana teze jako to krzyz byl odznaka specjalnie zaprojektowana
przez ksiedza Lutoslawskiego dla ZHP wiec jesli tworzymy tak
historie to moze nie tylko dotyczy to czasow Lutoslawskiego?

zaciekawiony pozdrawiam
Rafal
hm Rafal Bednarczyk
komendant kontyngentu