[Czuwaj] Ocena obszaru strategicznego Finanse II

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Czw, 17 Maj 2007, 22:28:03 CEST

16-05-07, Tomek <climbton w poczta.onet.pl> napisał(a):

> Druhu Sławku
> Mam nieodparte wrażenie ze nasze wnioski w Sielpi nieco rózniły sie od
> tych
> przytoczonych przez Druha na forum publicum!
> Dobrym zwyczajem przed publikacją dokumentów z komisji, co było wczesniej
> praktykowane i nie pamietam żebysmy ustalali jakieś zmiany,  było tak aby
> uniknąc niedomówień i niescisłości  ustalanie jej ostatecznej treści, z
> członkami komisji szanowny druhu Przewodniczacy !
> pozdrawiam
> członek komisji Tomasz Łebek

Tomek czy Ty mógłbyś nam wszystkim opowiedzieć
czy nie masz poczucia rozdwojenia jaźni. Jesteś członkiem komisji,
która nadzoruje działalność m. in. skarbnika, któremu podlegasz jako
kierownik WPŚ. Zgodzisz się chyba, że to dość dziwne.

--
Kowlak