Re: [Czuwaj] i znów piszą

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Pią, 18 Maj 2007, 12:32:37 CEST

18-05-07, Włodzimierz Gil <w.gil w hash.com.pl> napisał(a):

> Więc ZHR wg Ciebie ma byc organizacją proPiSowską, ZHP proSLDowską? Czy
> proponujesz jakiś inny podział?

Przez wiele lat prowadziłem drużynę - i cała moja polityka polegała na
> przypomnieniu pełnoletnim harcerzom przed każdymi wyborami, że powninni
> głosować.
>

> Włodek Gil
>
> PS. Tak na wszelki wypadek - nie jestem na liscie nowicjuszem. Jestem
> wręcz
> prehistoryczny :)
>
> Podział organizacyjny nie ma tu nic do rzeczy. Nikomu nie proponuje
zakładania harcerstw partyjnych. Uważam natomiast, że nie ma nic złego w
zaangażowaniu w działalność polityczną instruktorów harcerskich. Ale może to
dlatego, że ja nie uważam polityki za brudną grę tylko służbę na rzecz
Państwa i społeczeństwa.
--
Kowlak