Re: [Czuwaj] i znów piszą

Pią, 18 Maj 2007, 12:49:41 CEST

----- Original Message -----
From: "Piotr Kowalski" <kowlak w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, May 18, 2007 12:32 PM
Subject: Re: [Czuwaj] i znów piszą

> Nikomu nie proponuje
> zakładania harcerstw partyjnych. Uważam natomiast, że nie ma nic złego w
> zaangażowaniu w działalność polityczną instruktorów harcerskich. Ale może
> to dlatego, że ja nie uważam polityki za brudną grę tylko służbę na rzecz
> Państwa i społeczeństwa.

Teoretycznie masz rację.

Trochę podobnie jak prowadzenie legalnego salonu masażu.
Jak kazdą działalność gospodarcza można uznać
 za swego rodzaju służbę na rzecz społeczeństwa,
ale .... jakoś tak "głupio" się kojarzy
;-))

Uprawianie polityki też tak trochę "głupio" się kojarzy.
Ale podobno pewne rzeczy zwykle "głupio" się kojarzą
;-))

I ze względu na te skojarzenia oba rodzaje "służby"
nie są najszczęśliwszym wyborem
dla CZYNNEGO instruktora harcerskiego.

Czesław