[Czuwaj] Re[2]: i znów piszą

"hm. Rafał Raniowski HR" rafal w harcerz.pl
Pią, 18 Maj 2007, 12:45:58 CEST

Sławomir Waś napisał(a):

> Samoobrona, partia, którą reprezentujesz (reprezentowałeś) nawet nie udaje,
> że chodzi o cokolwiek innego niż o nepotyzm. Brzydzi mnie to i tyle mam do
> powiedzenia.

> Oczywiście nie zauważyleś Druhu że mówię, że cokolwiek jest ok, bo tego nie
> mówiłem. Ale nie bede na tej liście dyskutował o polityce, bo sie znowu
> jakiś Szumyk obruszy...
>
> Boli mnie tylko to, że w takiej pierdołowatej sprawie na liście pojawiło się
> już z 10 postów. A praktycznie nikt nie odniósł się do analizy realizacji
> [...]
Slawku :)

rzucasz za trudnymi tekstami. Ludzie milcza, bo moze niewielu wie kto
zacz ten/ta "Mandryga" ;) Moze jakies male przypomnienie? No i niewielu
ludzi cos kojarzy z tych madrych slow "plany operacyjne", itp. Oni sa
wychowawcami i chca moc pracowac z dziecmi, a nie zajmowac sie
realizacja strategii, planow operacyjnych, itp.

Ja ze swojej strony dziekuje za obecnosc w Szczecinie. Niestety
obowiazki nie pozwolily mi na spotkanie na Zjezdzie. Moze uda sie to
nadrobic w Kielcach.

Pozdrawiam :)
Viking-Szczecin