Re: [Czuwaj] Re[2]: i znów piszą

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Pią, 18 Maj 2007, 12:31:49 CEST

> Więc Sławku nie mów, że jest wszystko OK. Że każdy robi tak samo. Bo
Samoobrona, partia, którą reprezentujesz (reprezentowałeś) nawet nie udaje,
że chodzi o cokolwiek innego niż o nepotyzm. Brzydzi mnie to i tyle mam do
powiedzenia.
> --
> Pozdrowienia,
>  Piotr Giczela

Oczywiście nie zauważyleś Druhu że mówię, że cokolwiek jest ok, bo tego nie
mówiłem. Ale nie bede na tej liście dyskutował o polityce, bo sie znowu
jakiś Szumyk obruszy...

Boli mnie tylko to, że w takiej pierdołowatej sprawie na liście pojawiło się
już z 10 postów. A praktycznie nikt nie odniósł się do analizy realizacji
planów operacyjnych ZHP, która tu zamiesciłem kilka dni temu.
A tu są prawdziwe problemy ZHP. Bo Mandryga juz na szczęście problemem
naszym nie jest.
SW