[Czuwaj] Ocena obszaru strategicznego Finanse II

Tomek climbton w poczta.onet.pl
Pią, 18 Maj 2007, 23:29:20 CEST

Kowlak napisał
Dlatego napisałem "w porównywalnym okresie". Dane z 2005 roku to dane
przygotowane na posiedzenie Rady Naczelnej w czerwcu. Twoje osiągnięcia też.

Kowlak jeszcze raz ci mówie wez sie za robote i zacznij czytac ze
zrozumieniem, nie mam czasu ani ochoty na takie targowanie!
Dla twojej jasności, kwota o której piszesz, nie była przygotowana na
czerwcową rade naczelną, a na komisje i to z danymi na dzien 30 kwietnia, a
to chyba duza różnica, bo gdzie tu porównywalny okres! Podesłałbym ci
fajnego linka ale boje sie ze mozesz znowu tego nie zrozumiec. Nie żebym sie
czepiał wszystkiego jak ty, ale troche konsekwencji i więcej sie zacznij
przykładac, wtedy mozemy pogadać!

pozdrawaim
Tomasz Łebek

ps. sory Viking!