[Czuwaj] Ocena obszaru strategicznego Finanse II

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Pon, 21 Maj 2007, 09:44:40 CEST

A ja mój imienniku jestem ciekaw - jak wygląda sprawa z 1% i ile środków pozyskano dla Związku. Niuanse kontrolowania osoby, której się podlega, również mnie ciekawią.

Nie zrozum mnie źle. Oczywiście fajnie, gdybyśmy wszyscy wzięli się za ręce i zaśpiewali jakąś piosenkę, ale to może za rok na jubileuszowym świętochu. ;-)

--
s00hy