[Czuwaj] Ocena obszaru strategicznego Finanse II

"hm. Rafał Raniowski HR" rafal w harcerz.pl
Pon, 21 Maj 2007, 10:27:36 CEST

Rafal.Suchocki w pse.pl napisał(a):

> [...]
Jestem jak najbardziej za. Ale uwazam, ze forma tych mejli byla
niesmaczna dlatego taka prosba o rozwiazanie animozji. A pozniej, to
mozna i spiewac i tanczyc, nawet przed Komisja (co prawda z historii
wiemy, ze na deklaracjach sie konczylo ;))) ) czy podac informacje, na
ktorej Ci zalezy ale juz bez emocji dodatkowych. Zgodzisz sie ze mna moj
imienniku? :)

Pozdrawiam kabaretowo wraz z ozywcza bryza "znad morza" ;)
Viking-Szczecin