[Czuwaj] Ocena obszaru strategicznego Finanse II

Tomek climbton w poczta.onet.pl
Pon, 21 Maj 2007, 11:07:09 CEST

s00hy moze ja ci odpowiem !

Niuanse kontrolowania osoby, której się podlega, również mnie ciekawią.!

Hm... to dosc trudne te niuanse!
W gk zajmuje sie wąska działka, pozyskiwaniem srodków czyli pisaniem grantów
i rozliczaniem, komisja zas zajmuje sie calymi finansami ZHP, a to dosc
rozlegly temat.
Rozumialbym czyjes watpliwosci czy tak powinno byc gdybym był pracowinikiem
etetowym i odpowiadal za jakis obszerniejszy zakres,
wtedy bym byl zalezny od niej,ale sory zawsze moge powiedziec dziekuje

Wydział za 2006 podpisał umowy na kwote 3 976 146 i wszystko rozliczył bez
problemów. A to chyba nie mało?
Porównaj sobie to z poprzednimi kwotami podpisanych umów i rozliczeniami.

Co do oceny to, skarbnik oceniany jest także za całokształ dzialalności, i
nie tylko przeze mnie, ale 10 osobowa komisje, a to powazni ludzie znajacy
się na swojej pracy,  a poźniej przez cala Rade.
Będąc w Radzie Naczelnej, druga kadencje mam też porównanie co do sytuacji w
ZHP i czasami mam wrażenie ze niektórzy zapomnieli jak było poprzednio a jak
jest teraz!

s00hy mysląc takimi kategoriami jakie niektórzy próbuja przedstawiac nie
tylko na forum, np Rafał Bednarczyk, który odpowiada za jamborre i zajmuje
sie finansami  jamborre i fundacji jamborowej, a tez jest w komisji powinien
sie podac do dymisji! Tylko z czego powinien zrezygnowac? z komisji czy z
jamboree?
A jak któryś z członków rady przyjdzie i powie ze chce cos więcej zrobic, bo
bedzie widział taka potrzebe i miał czas i mozliwości to co powinnismy
zrobić?

Znasz mnie kilka lat wlasnie z rajdu i wiesz ze zawsze staram sie robic
wszystko jak najlepiej, ale bycie w ZHP to nie plasy i krytykownie kogoś,
czasmi trzeba zrobic cos więcej, ja akurat podjąłem się takiego a nie innego
zadania, Rafał wziął się za Jamborre, i czy to coś złego?

Pozdrawiam
Tomasz Łebek