[Czuwaj] taktyk

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Pon, 21 Maj 2007, 14:34:25 CEST

Nie wiem czy ktoś poważnie próbował pogadać na żywo  z organizatorami. Po dyskusji na forum.zhp postanowili wycofać te zadania, przyznając się do błędu. Pogratulowałem im nawet odwagi i przemyślanej decyzji.
Niestety jak widać - za późno -  sprawa wydostała się do prasy.

Mnie jednak najbardziej przerażają instruktorzy (w tym również ich przełożeni), którzy w źle pojętej "słusznej sprawie" mówią tym chłopakom: "zrobiliście dobrze" "harcerstwo tak wygląda" "ten artykuł jest kłamliwy".
:/

--
phm Rafał Suchocki
Hufiec Warszawa Praga Północ im. Wigierczyków