[Czuwaj] taktyk

Seascout seascout w go2.pl
Pon, 21 Maj 2007, 15:29:50 CEST

::
::Mnie jednak najbardziej przerażają instruktorzy (w tym również ich
przełożeni), którzy
::w źle pojętej "słusznej sprawie" mówią tym chłopakom: "zrobiliście dobrze"
::"harcerstwo tak wygląda" "ten artykuł jest kłamliwy".
:::/
::

Nie jest źle s00chy. Z komentarzy pod artykułem dowiedziałem się wiele
ciekawego:

"w harcerstwie jestem juz pare lat, od kilku sam prowadze druzyne
wielopoziomowa, wszyscy znamy 13 SDSH Rezerva i z mojej strony moge
powiedziec ze druzyna ta prowadzi metodyke paramilitarna czyli "bawia" sie w
mini komandosow"

Już wiem że mamy metodykę paramilitarną oraz wreszcie ktoś napisał otwarcie,
że specjalność proobronna to "zabawa w mini komandosów".

Seascout