Re: [Czuwaj] Kim jesteśmy, było: Rajd Taktyk

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 22 Maj 2007, 10:46:28 CEST

22-05-07, Paweł Rozdżestwieński <konikhdj w hot.pl> napisał(a):

> Goorek czytasz czasami co piszesz? Głoszone przez Ciebie poglądy są
> charakterystyczne dla skrajnej lewicy, która ze skautingiem nie ma nic
> wspólnego. Co to znaczy kosmopolityzm i odrzucenie wszelkich wartości
> uważanych za prawicowe? Czy w ogóle rozumiesz znaczenia tych terminów? Co
> negujesz w poglądach prawicowych - własność prywatna czy wolnośc
> gospodarczą? Przywiązanie do wartości wolności i samostanowienia obywateli
> i prawo do wolności słowa? Czy jeśli jestem za tymi wartościami to jestem
> blisko narodowdców?

Wiesz Paweł - ja czytam co piszę. ale obawiam sie że ty nie czytasz
tego co ja piszę.

Powtórze więc:

"> > Oczywiście jeszcze stąd daleka droga do pełnego kosmopolityzu i

DALEKO. Tak? Całe spektrum możliwości. I wogóle się tam nie zbliżam.
Ale to chyba charakerystyczne dla wielu dyskusji, że gdy tylko lekko
zarysowuję jakies spektrum, od razu jestem wciskany na drugi biegun.

Polecam rozumienie słowa czytanego, ech.