Re: [Czuwaj] Kim jesteśmy, było: Rajd Taktyk

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 22 Maj 2007, 10:49:15 CEST

22-05-07, Michał Górecki <g00rek64 w gmail.com> napisał(a)

I jeszcze jedno - troche mylisz pojęcia.

To nie są wartości prawicowe.
Nie mozna opisywac całej sceny politycznej za pomoca jednej osi.
Przy co najmniej dwóch osiach, jedna jest "odpowiedzialna" za
wartości, druga za poglądy gospodarcze.

I tak można być partią lewicową o poglądach socjalnych (czyli własnie
nie liberalnych), jak i partią prawicową o takich poglądach.

Myslę, że dla przykładu PiSowi i LPRowi, choć sa partiami niewątpliwie
prawicowymi, bardzo, bardzo daleko do poglądów liberalnych w sferze
gospodarki, czyli tego o czym piszesz.

Żeby było jasne - o podejście do gospodarki zupełnie mi nie chodzi.