Re: [Czuwaj] Kim jesteśmy, było: Rajd Taktyk

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 22 Maj 2007, 12:35:08 CEST

22-05-07, Szumyk <szumyk w gmail.com> napisał(a):

> Ty chyba jednak trochę bujasz w jakiś obłokach, i usiłujesz nam coś
> wmówić co nijak się ma do rzeczywistości.
> Środowiska takie jak ten "Taktyk", to jednak bardzo wąski margines w
> ZHP, a nadużywanie słowa Ojczyzna...
>
> Podam taki dziwny może przykład.
>
> Środowisko mokotowskie jest wydaje mi się przez ciebie celowane jako
> przykład takiego "romantycznego",  "ojczyźnianego" harcerstwa ...

Dziwny. I wydaje ci się.
Nie lubię kiedy ktos formułuje za mnie tezę i z nią dyskutuje. Nie
powiedziałem nic o mokotowie.

Owszem, wydaje mi się że ideowo jest bardziej na prawo od byc może
niektórych środowisk harcerskich, ale na pewno nie stawiałbym Mokotowa
gdzieś koło MW.

Zresztą całe stwierdzenie "Mokotów" jest bardzo nieprecyzyjne, bo to
jednak cały hufiec i ludzie z wieloma poglądami.