RE: [Czuwaj] 150 gramów i 3 dni.

grzegorz goja73 w poczta.onet.pl
Pon, 28 Maj 2007, 16:30:06 CEST

Bo mnie wychodzi 1 godzina więcej.
I oczywiste plusy.
A minusy ?
Ta 1 godzina ?
Na co BARDZIEJ wychowawczego chcesz przeznaczyć tą godzinę ?

W 100 osobowym obozie leśnym też można przeprowadzić
żywienie "zastępowe".
Pod warunkiem że obóz jest faktyczną kontynuacją działalnosci
"przedwakacyjnej".
Bo chyba o takim obozie chcesz dyskutować ?

Czesław

goja73
jeszcze napisz druhu,
że kurs gotowania jest podstawą naszego programu,
bo przez kilka miesięcy przerobimy podstawy żywienia
zasady higieny, etc.
a w wakacje to na sobie przećwiczymy... i mamy KONTYNUACJĘ

1.
mnie w zupełności wystarczało, jak z moimi zuchami/harcerzami
pojawialiśmy się na 2-3 dyżury i radziliśmy sobie świetnie
(oni poznali kawałek dorosłego życia, na co nie wszyscy mają szansę w domu,
pełnili służbę na rzecz innych i tez mieliśmy kontynuację,
tego co poznaliśmy w ciągu roku

2.
i nie chcę, żeby w przyszłości mój syn pojechał na obóz,
na którym połowę czasu spędzi na gotowaniu
bo nie wszystkich musi to bawić, on ma sobie poradzić,
ale nie musi być mistrzem patelni
ma pojechać i mieć ciekawy program, tzn. taki który jego zainteresuje

Czuwaj!
Grzegorz Jurek
ZHP hufiec Łódź-Widzew
92-332 Łódź, ul. Piłsudskiego 159