[Czuwaj] namioty dla druzyny

"hm. Rafał Raniowski HR" rafal w harcerz.pl
Wto, 29 Maj 2007, 11:51:57 CEST

Michał Górecki napisał(a):

> Ja wiem, że czasami cena jest nie tyle kryterium swobodnego wyboru ile
> granicą po prostu. Mimo to nie polecam takiego rozwiązania.
>
> Nawet jeśli przyświeca ci idea "na jeden sezon". Na więcej nie licz.
> Gorzej jeśli będzie to mniej. I podczas rzęsistej ulewy okaże się, że
> to nie był najlepszy pomysł... Z realizacją gwarancji w środku lasy,
> czy gór - trudno :]
Niestety przede wszystkim musze dzialac w kregu posiadanych srodkow...
> Ale jeśli rzeczywiście nie stać was na to, to polecam naioty co
> najmniej 3-4 osobowe.
A moze mi napisac, ktore rozwiazanie jest lepsze - 2 namioty na zastep
(2 namioty 4 osobowe), czy 1 namiot na zastep (1 osmioosobowy), przy
braku lacznika, do ktorego mozna sie podpiac.

Pozdrawiam
Viking-Szczecin