[Czuwaj] QUECHUA

Daniel Dobrijałowski orcus w ekoterm.net
Wto, 29 Maj 2007, 15:42:24 CEST

Dnia 29-05-2007, wto o godzinie 13:43 +0200, Michał Górecki napisał(a):

> Znajomy kupił buty Q na obóz, za 70 złotych, na 1 sezon (do lasu).
> Działają 3 sezon już :)

pozostaje mi wierzyć że i moje tyle wytrzymają - choć jak prawie ich nie
nosze to pewnie i tak będzie:/

> Ale jeśli ma jej nie być wogóle (bo nie planujemy chodzenia po wodzie,
> ani śniegu), to jest ona zupełnie niepotrzebna. to nie jest tak, że
> goretex bedzie oddychał i robił wdechy i wydechy za nasza nogę, albo
> sam wysysał pot :D

Co nie zmienia faktu że w butach HT chodzę nawet gdy jest >30st, jeżdze
pociągiem(pewnie koło 40st) czasem nie zdejmując butów i mimo GORETEXu
nogi mam prawie suche. A przy butach Q przejchanie w klimatyzowanym
samochodzie 300km spowodowalo niestety niemiły efekt odpażenia skóry na
podeszwach stóp.

Na szczęście zimą nie ma z nimi takich problemów... ale wyraźnie
producent rekomenduje je na "trzydniowe wędrówki w każdym terenie i
każdej pogodzie".

Ale Q ma np. super karimaty za około 20 zł z powloka odbijajaca ciepło i
7mm warstwa wykonana z takiej fajnej gąbki - niby sztywna ale
jednocześnie miękka.

BTW: Jakbyście się skusili na zakupy drużynowe w DECATHLONIE to mają
karty stałego klienta i jedne buciki pewnie wyjda za free.

Pozdrawiam
orcus