RE: Re[2]: [Czuwaj] Opiekun próby

Marabut marabut w inetia.pl
Śro, 30 Maj 2007, 08:23:56 CEST

Cóż, byłem opiekunem próby świetnego podharcmistrza z ZHP.
Bardzo dużo mi to dało.
On chyba też nie narzekał.
I Harcerstwo skorzystało.
Myślę, że ważniejszy jest zdrowy rozsądek, a tego nie brakowało Komisji
Instruktorskiej.
Czego i Wam życzę.

Marabut

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of Grzegorz Całek
Sent: Wednesday, May 30, 2007 6:49 AM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: Re[2]: [Czuwaj] Opiekun próby

Nie bardzo wiem, co chce udowodnić Rafał Bednarczyk, jednak czytelników tego
wątku zdecydowanie zachęcam do zaufania Ryszardowi, który po raz kolejny
zresztą przypomina (i słusznie), że ZHP jest odrębnym stowarzyszeniem od
ZHR, SHK "Zawisza", Stowarzyszenia Harcerskiego, Towarzystwa Skatowego
Szamragdowa i innych organizacji z określeniami harcerskim, a także
wszystkich innych typu PTTK, LOP itd.

Zakładając więc racjonalność użytkowników związkowych przepisów, apeluję do
uchwałodawców związkowych: nie słuchajcie Rafała. Jeśli go raz posłuchamy,
to na wstępie każdego dokumentu związkowego będziemy musieli pisać, że jest
to do użytku wewnętrznego ZHP. Dlaczego? Bo w przeciwnym wypadku spotkamy
się z argumentacją - cytuję Rafała - "że gdyby takie byly intencje to by cos
dodano do zapisow".

Pozdrawiam!
GC