[Czuwaj] Re[4]: Opiekun próby

Piotr Giczela piotr.giczela w zhr.pl
Śro, 30 Maj 2007, 09:31:46 CEST

> Wydaje mi się, że tego typu uprawnienia powinno regulować np. porozumienie
> ZHP i ZHR o wzajemnym honorowaniu uprawnień instruktorów, czy jak to tam
> można by nazwać, ale wiecie o co chodzi.

> Adrian

I to jest bardzo dobry pomysł. Mówię o tym jako praktyk z ZHR, który często korzysta z pomocy instruktorów ZHP w przeróżnej formie.
Takie porozumienie byłoby jednym ze stopni, które budują współpracę między ZHP i ZHR. Zamiast o niej gadać należy działać.
Popieram pomysł obiema rękami. Tylko co na to nasze władze?
Marabucie, siedzisz bliżej naczelnictwa. Co sądzisz? :-)

--
Pozdrowienia,
phm. Piotr Giczela HR