RE: [Czuwaj] Re[4]: Opiekun próby

Marabut marabut w inetia.pl
Śro, 30 Maj 2007, 09:52:05 CEST

Od porozumienia wolę braterstwo.
I zdrowy rozsądek, ale o tym już pisałem.

M-but

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of Piotr Giczela
Sent: Wednesday, May 30, 2007 9:32 AM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: [Czuwaj] Re[4]: Opiekun próby

> Wydaje mi się, że tego typu uprawnienia powinno regulować np.
> porozumienie ZHP i ZHR o wzajemnym honorowaniu uprawnień instruktorów,
> czy jak to tam można by nazwać, ale wiecie o co chodzi.

> Adrian

I to jest bardzo dobry pomysł. Mówię o tym jako praktyk z ZHR, który często
korzysta z pomocy instruktorów ZHP w przeróżnej formie.
Takie porozumienie byłoby jednym ze stopni, które budują współpracę między
ZHP i ZHR. Zamiast o niej gadać należy działać.
Popieram pomysł obiema rękami. Tylko co na to nasze władze?
Marabucie, siedzisz bliżej naczelnictwa. Co sądzisz? :-)

--
Pozdrowienia,
phm. Piotr Giczela HR