ODP: [Czuwaj] Re[4]: Opiekun próby

Rafal Bednarczyk komendant w jamboree2007.zhp.pl
Śro, 30 Maj 2007, 10:15:31 CEST

Witam wszystkich,

Piotr Giczela napisal:

> instruktorów,

> I to jest bardzo dobry pomysł. Mówię o tym jako praktyk z
> ZHR, który często korzysta z pomocy instruktorów ZHP w
> przeróżnej formie.
> Takie porozumienie byłoby jednym ze stopni, które budują
> współpracę między ZHP i ZHR. Zamiast o niej gadać należy działać.
cala wlasnie sprawa o ktorej ja pisze wynika z faktu,
ze np. w naszej komisji tak dzialamy od dawna zamiast gadac
wlasnie. I dlatego pisze to co pisze, aby jakas kolejna reforma
prawa w stylu:
"mamy za malo harcmistrzow ktorzy moga byc opiekunami
prob phm to zmienmy wymagania i dajmy mozliwosc
pelnienia funkcji opiekuna proby phm podharcmistrzom."
Zaiste to sie nazywa rozwiazanie problemu...

> Popieram pomysł obiema rękami. Tylko co na to nasze władze?
> Marabucie, siedzisz bliżej naczelnictwa. Co sądzisz? :-)
tak jak napisalem wczesniej ja tez popieram ten pomysl
jak najbardziej, ale dla KSI w ZHP wazny jest fakt
ze zadna KSI nie narusza prawa biorac za opiekuna
instruktora ze Stowarzyszenia Harcerskiego czy ZHR

A co do dogadywania sie naczelnictw ZHP i ZHR
mam niestety dosc pesymistyczny oglad mozliwosci
pozytywnego zalatwienia tej sprawy dlatego wole
bazowac na praktycznym rozwiazaniu, ktore stosujemy
od lat.

pozdrawiam
Rafal
hm Rafal Bednarczyk