[Czuwaj] Opiekun próby

Śro, 30 Maj 2007, 10:36:30 CEST

Tekst oryginalnej wiadomości:
Od: admiral <admiral w pomaranczarnia.org>
Do: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Temat: Re: [Czuwaj] Opiekun próby
Data: 2007-05-30 10:26:42

a> Jesli Ty nie widzisz roznicy miedzy PCK, ZPP, LOP a ZHR, to naprawde mi
a> przykro. Uwazam, ze kazdy instruktor ZHP powienien ta roznice dostrzegac.
a> My nawet czasem na KSI pytamy o to kandydatow. I jestem zwolennikiem tego,
a> ze powinno Cie interesowac jaki ZHR ma system stopni. Wszak:
a> "ZHP współpracuje [...] z organizacjami społecznymi, których cele i
a> działalność nie są sprzeczne z celami ZHP." Nie po to, by papugowac, ale
a> po to by sie rozwijac.

Działalność żadnej z tych organizacji, o ile wiem,  nie jest sprzeczna z celami
ZHP. Czyli pod względem tego kryterium nie ma różnicy. Ale wiele je
łączy  - nie są ZHP.

Ryszard