[Czuwaj] Opiekun próby

"hm. Rafał Raniowski HR" rafal w harcerz.pl
Czw, 31 Maj 2007, 08:01:56 CEST

Ryszard Rutkowski napisał(a):
> Tekst oryginalnej wiadomości:
> Od: admiral <admiral w pomaranczarnia.org>
> Do: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
> Temat: Re: [Czuwaj] Opiekun próby
> Data: 2007-05-30 10:26:42
>

> a> Jesli Ty nie widzisz roznicy miedzy PCK, ZPP, LOP a ZHR, to naprawde mi
> a> przykro. Uwazam, ze kazdy instruktor ZHP powienien ta roznice dostrzegac.
> a> My nawet czasem na KSI pytamy o to kandydatow. I jestem zwolennikiem tego,
> a> ze powinno Cie interesowac jaki ZHR ma system stopni. Wszak:
> [...]

Ryszard chyba zapomnial, ze gro harcmistrzow z ZHR swoje stopnie
harcmistrza uzyskało w ZHP :P Stad wystarczy, ze zglosza sie do hufca,
oplaca skladki czlonkowskie i moga prowadzic probe :P

O ile takie rozwiazanie zaakceptuja wladze ZHR ;)

Pozdrawiam :)
Viking-Szczecin