[Czuwaj] Opiekun próby

Śro, 30 Maj 2007, 11:16:19 CEST

Tekst oryginalnej wiadomości:
Od: Rafal Bednarczyk <komendant w jamboree2007.zhp.pl>
Do: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Temat: ODP: Re[4]: [Czuwaj] Opiekun próby
Data: 2007-05-30 10:55:21

RB> zdecydowanie zgadzam sie z Toba ze:
RB> - nie trzeba pisac, ze "w ZHP to..."
RB> - ze instruktorzy innych organizacji nie moga pelnic funkcji w ZHP

RB> ale my mowimy o roli opiekuna proby instruktorskiej, ktora
RB> koordynuje KSI, decyduje o jej przebiegu i rowniez wlasciwie
RB> dobiera opiekuna proby. Jesliby uchwalodawca chcial ograniczyc
RB> role KSI to pewnie by to zrobil, ale na szczescie zaufano zbiorowej
RB> madrosci komisji. I my wlasnie z tego prawa korzystamy.

Uchwałodawca nie chciał ograniczać roli KSI. Zrozum - on stworzył KSI
dla ZHP.
No popatrzmy np. na par. 21 ust 4:
Funkcję instruktorską może pełnić instruktor.

nie ma napisane "instruktor ZHP". Idąc Twoim tokiem rozumowania może
być instruktor ZHR, nauki jazdy itp.

RB> czyzbym wychwycil lekka nutke zlosliwosci w stosunku do mojego
RB> hufca? Czyzby nasza obecnosc w ZHP rzeczywiscie dla niektorych
RB> byla az takim problemem? O ile przeciez bylo by latwiej gdybysmy
RB> wreszcie z naszym martyrologicznym staniem pod Szaroszeregowymi
RB> pomnikami, ze smutnym rajdem Arsenal o wojennym rodowodzie
RB> i z tym glupim brakiem kooedukacji wreszcie poszli do tego ZHRu
RB> zamiast go ciagnac nawet na opiekunow prob instruktorskich.

Rafale.... Trochę to brzmi jak głos zakompleksionej kobiety, której
mówisz "popatrz jaki piękny złoty zachód słońca!", a ona "Znowu mi
dokuczasz, że mam rude włosy!!:) "

RB> a mozesz mi wskazac wobec tego stosowny zapis w uchwale RN
RB> dotyczacej systemu stopni instruktorskich, ktory by umozliwil
RB> wejscie w zycie takiego porozumienia?

NIe muszę. Jaki z tego problem? Będzie taka koncepcja, taki pomysł -
zmienimy tą uchwałę. Logiczne i dosyć proste.

Ryszard