ODP: Re[6]: [Czuwaj] Opiekun próby

Rafal Bednarczyk komendant w jamboree2007.zhp.pl
Śro, 30 Maj 2007, 11:44:58 CEST

Witam,

Ryszard Rutkowski

> Uchwałodawca nie chciał ograniczać roli KSI. Zrozum - on
> stworzył KSI dla ZHP.
alez ja nawet nie musze tego probowac rozumiec - ja to
wiem miedzy innymi dlatego ze cala ta koncepcje wymyslono
w moim hufcu i sprawdzono w praktyce przez wiele lat.
Dlatego jak mi ktos tlumaczy "co autor mial na mysli"
to moge sie tylko usmiechac.

> No popatrzmy np. na par. 21 ust 4:
> Funkcję instruktorską może pełnić instruktor.
>
> nie ma napisane "instruktor ZHP". Idąc Twoim tokiem
> rozumowania może być instruktor ZHR, nauki jazdy itp.

> instruktorów ZHR
>
> Rafale.... Trochę to brzmi jak głos zakompleksionej kobiety, której
> mówisz "popatrz jaki piękny złoty zachód słońca!", a ona "Znowu mi
> dokuczasz, że mam rude włosy!!:) "
dobrze, ze dodales na koncu usmieszek bo juz bylby gotowy
pomyslec, ze dlatego piszesz o moim hufcu "szacowny", ze wlasnie
w ten sposob daja upust jakies tajone kompleksy w stosunku
do Mokotowa. No, ale na szczescie to tylko zarty:-)

> ogólnozwiązkowym możliwe
>
> NIe muszę. Jaki z tego problem? Będzie taka koncepcja, taki pomysł -
> zmienimy tą uchwałę. Logiczne i dosyć proste.
ano wlasnie problemu wcale nie ma bo dzisiaj obowiazujacy zapis
pozwala wlasnie na takie dzialanie. A porozumienie pewnie by tylko
zwrocilo uwage wiekszej ilosci KSI w naszym zwiazku.

> No poprzekomarzajmy się jeszcze:
>
> Popatrz Rafał! Ja mam tylko 3-letni staż, a już wiem, że to
> niemożliwe. Ale nie martw się! Też do tego dojdziesz!:)
coz. Jestem pewien, ze jak popracujesz na naszym systemie
stopni dluzej to glebiej go zrozumiesz i zmienisz zdanie:-)
No chyba ze wczesniej wprowadzicie system stopni instruktorskich
wymyslony w KSI w Goleniowie:-)))))

pozdrawiam
Rafal
hm Rafal Bednarczyk