Re: [Czuwaj] Media na zjeździe programowym :)

phm. Jossarian jossarian w harcerstwo.net
Czw, 31 Maj 2007, 16:09:09 CEST

> Ja posiadam taką decyzję, łącznie z zaznaczeniem, że tyczy się wszystkich
> mediów.
> Jest w niej napisane, że "nie będzie możliwości przeprowadzenia relacji z
> sali obrad
> Zjazdu Programowego."
> Wiedzę swoją opieram na oficjalnej korespondencji z rzecznikiem prasowym
> ZHP.
> Jeśli druh sobie życzy -służę.
Właśnie, trochę oburzony, rozmawiałem z rzeczniczką naszego Związku. Nie ma
żadnych akredytacji na Zjazd, przyjęty zostanie każdy dziennikarz z pełną
swobodą rozmów z kim będzie chciał i słuchania czego będzie chciał.
Rzeczywiście nie będzie możliwości transmisji obrad, ale to problem czysto
akademicji, bo nie sądzę żeby znalazło się medium, które chciałoby coś
takiego robić. Radio zhp.pl odpadło w przedbiegach gdyż w Załęczu nie ma się
w co "wpiąć", tam nawet sieci komórkowe słabo działają podobno. Dostawcy
internetu z sieci radiowych, jak mi mówiono, nie widzieli możliwości
postawiania tam przekaźnika. Tym, którzy postanowili, że Zjazd odbędzie się
własnie w Załęczu możemy także pogratulować, już z góry, zainteresowania
mediów Zjazdem. Tam po prostu nikt nie dojedzie!
Bez względu jak nam się wydaje nasze problemy nie są na tyle wazne, bye
redakcje wysyłały swoich ludzi na dwudniowe delegacje na koniec świata.

Zubek