Re: [Czuwaj] Media na zjeździe programowym :)

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Czw, 31 Maj 2007, 16:36:05 CEST

31-05-07, phm. Jossarian <jossarian w harcerstwo.net> napisał(a):
> Tym, którzy postanowili, że Zjazd odbędzie się
> własnie w Załęczu możemy także pogratulować, już z góry, zainteresowania
> mediów Zjazdem. Tam po prostu nikt nie dojedzie!
> Bez względu jak nam się wydaje nasze problemy nie są na tyle wazne, bye
> redakcje wysyłały swoich ludzi na dwudniowe delegacje na koniec świata.

Ja pamietam dyskusje o tym gdzie i kiedy ma być zjazd. Mowa była wtedy
o tym, że fajnie gdyby zjazd odbył się w "naturalnych" warunkach, a
lecie pod namiotami.

Tu jest pewien konflikt - z punktu widzenia mediów najlepiej gdyby
odbył się w Warszawie, w jakiejś sali konferencyjnej.

Z punktu widzenia atmosfery harcerskiej - pewnie Załęcze jest bliższe
leśnym klimatom ;)

Co do samego terminu - powstawały nawet teorie konspiracyjne że to
specjalnie dlatego tak szybko, (a nie pod koniec roku) żeby nie było
czasu na dyskusję programową, tylko szybko przegłosowac I WRESZCIE SIĘ
NAPIĆ!

Ja pamiętam trochę inne argumenty, padające podczas spotkania w
Sielpii z ust choćby Ryszarda Polaszewskiego, że warto wiedziec na
jakie prawo się przyrzeka 1 sierpnia.

A Ryszarda trudno o jakiekolwiek teorie spiskowe podejrzewac (no chyba
że ta, że to zaginiony syn Che Guevary)

;)